نصب پنل فرگمنت

نصب پنل فرگمنت

معرفی پنل فرگمنت

این پنل تفاوت چندانی با پنل های دیگر ندارد و از نظر ظاهری همان نصب میشود، تفاوت این پنل در کارکرد آن است ، این پنل تنها برای استفاده شخصی خود و خانواده کاربرد دارد. 

این پنل یکی از بهترین پنل ها برای استفاده شخصی شماست زیرا ترافیک بالا ، امنیت بالا و سرعت بسیار خوبی را بدون نگرانی فیلترینگ و قطعی به شما میدهد. در ادامه در مورد مزایا و معایب این پنل توضیح میدهیم.

امنیت، سرعت، کیفیت

در پنل فرگمنت کانفیگ ساخته شده به صورت کامل رمزگذاری شده و سیستم فیلترینگ API نمیتواند آنرا تشخیص دهد. به این صورت که اطلاعات فرستاده به سرور را کاملا رمزگذاری و به صورت بخش بخش ارسال میکند تا محتوای آن ناخوانا باشد و امکان تشخیص آن وجود نداشته باشد. به این معنی که پنل شما فیلتر نمشود.

سرعت این پنل بالا است شاید تعجب کنید اما این پنل مستقیم است، به این معنی که تنها از یک سرور استفاده میکند و مهم نیست که سرور آن از قبل فیلتر شده باشد یا نه. وجود تنها یک سرور برای کارکرد این پنل سرعت آنرا افزایش میدهد زیرا انتقال داده بدون مانع انجام میشود.

امنیت، سرعت، کیفیت​

معایب پنل فرگمنت

فرگمنت یک عیب بزرگ دارد و آن هم نبود امکان فروش آن است.

فرگمنت در واقع برای اتصال از یک سری پورت اختصاصی استفاده میکند که بسیار محدود بوده و بیشتر از 3و4 کانفیگ نمیتوان با استفاده از آن ساخت و به همین دلیل نمیتوانید آنرا برای فروش استفاده کنید. تنها استفاده کانفیگ های این پنل برای استفاده شخصی خود و خانواده شماست

چند نکته باحال در مورد فرگمنت

یکی از نکات مهم کانفیگ های ساخته شده با استفاده از این پنل تفاوت کد های آن است، در فرگمنت کد کانفیگ شما به صورت عادی نیست و نمیتوان به روش های قبلی آنرا در نرم افزار ها وارد کرد و میتوانید به راحتی از دست دوستانی که میخواهند کانفیگ های شمارا استفاده کنند خلاص شوید زیرا امکان اتصال برای آنها وجود ندارد.

نکته بعدی این کانفیگ ها مستقیم کردن آیپی های ایرانی است. شما با استفاده از روشی که ما استفاده میکنیم دیگر نیازی نیست فیلترشکن خود را برای نرم افزار ها و سایت های ایرانی خاموش کنید تا به آنها دسترسی داشته باشید زیرا آیپی شما مستقیم شده و بدون خاموش کردن کانفیگ میتوانید همزمان از نرم افزار و سایت ایرانی و نرم افزار سایت خارجی استفاده کنید.