مشخصات پنل V2ray

سلام دوستان ، دو نوع پنل در مجموعه ما برای شما نصب میشود. پنل تانل شده و پنل CDN که در ادامه هردو آنها شرح داده میشود. لطفا مشخصات پنل V2ray را مطالعه کرده و سپس برای خرید به پشتیبانی تلگرامی ما پیام ارسال کنید.

پنل تانل شده

پنل تانل شده محبوب ترین پنل حال حاظر در ایران هستش ، در این روش از دو سرور برای ساخت کانفیگ های V2ray استفاده میشه و کانفیگ های ساخته شده با این پنل دارای سرعت خوب ، کیفیت و پایداری بالا هستن اما مشکل این پنل هزینه بالاتر آن هستش

پنل CDN

در پنل CDN برای اتصال کانفیگ ها از یک سرور استفاده میشه ، این روش هزینه کمی داره و ترافیک بالایی رو دیتاسنتر بهتون میده ، کانفیگ های ساخته شده با این پنل دارای سرعت نسبتا خوبی هستن اما ممکنه سریع کارکردشون افت داشته باشه

نصب پنل V2ray

کدوم پنل رو بخرم بهتره؟

پنل تانل شده

کانفیگ های ساخته شده با این پنل سرعت خوبی دارن و در همه اوپراتور ها با سرعت یکسان و بسیار خوبی کار میکنن. شما میتوانید این پنل رو کاملا اختصاصی خودتون داشته باشید و هر تنظیماتی رو خودتون داخلش انجام بدید.

چرا باید
پنل تانل شده بخریم؟

با سرعت، بدون قطعی
پنل تانل شده نسبت به پنل CDN درای سرعت بهتر و کمترین قطعی هستش ، شما میتوانید کانفیگ تست پنل را در ربات تلگرامی ما دریافت کنید و سرعت آن را تست کنید ، برای دریافت ربات به پشتیبانی ما در تلگرام پیام ارسال کنید.
کاملا اختصاصی
هردو پنل ها اختصاصی شما هستند و روی سرور برای شما نصب میشوند ، بعد از نصب پنل تیم ما هیچگونه دسترسی به پنل شما نداشته و میتوانید نام کاربری و رمز عبور آنرا تغییر دهید.
قیمت منصفانه
هردو پنل تانل شده و پنل CDN یک قیمت دارند و تفاوت قیمتی وجود ندارد.
آموزش کامل
بعد از نصب پنل یا ربات برای کاربران آردا وی پی ان آموزش کامل کارکرد آنها ارسال میشود و میتوانید بعد از نصب به راحتی کانفیگ با تنظیمات دلخواه بسازید.
خرید پنل V2ray
برای خرید پنل V2ray ارزان و با کیفیت ، به پشتیبانی تلگرامی ما پیام ارسال کنید. روی دکمه دریافت در تلگرام در بالاتر کلیک کنید
پشتیبانی
پشتیبانی در ساعات کاری انجام میشود. البته که قطعی ندارید اما ممکن است سوالاتی در مورد کارکرد پنل یا ربات داشته باشید.

فروش کانفیگ چقدر سود داره؟

سود فروش کانفیگ در ماه
0 تومان
مراحل دریافت
پنل V2ray

نصب اختصاصی برای شما انجام میشود.

گام اول

واریز هزینه نصب پنل

گام دوم

نصب پنل توسط ما

گام سوم

ارسال اطلاعات پنل

گام چهارم

ساخت کانفیگ

چطور اعتماد کنم؟
کانال خریداران و کانفیگ تست؟

نمونه ربات تلگرام
امکان دریافت اکانت تست از ربات
دریافت پنل
دریافت پنل در تلگرام ما همچنین مشاوره کامل در مورد پنل و ربات تلگرامی
کانال خریداران
دیدن خرید و رضایت مشتری های عزیز ما در کانال تلگرامی

سوالات متداول

ساخت پنل و ربات تلگرامی چقد زمانبر است؟
نصب پنل و ربات تلگرامی بستگی به تعداد سفارشات دارد و حداقل 2 ساعت طول می کشد.
کارکرد پنل و ربات تلگرامی ساده است؟
همانطور که در تصاویر بالا میتوانید مشاهده کنید ، هردو پنل و ربات تلگرامی دارای منو و تنظیمات فارسی بوده و امکان مدیریت آنها بسیار ساده است.
تا الان با پنل کار نکردم کارکردش ساده است؟
بله، بعد از نصب همراه با اطلاعات پنل، آموزش کارکرد آن نیز ارسال میشود.
چند کانفیگ میتونم بسازم؟
از آنجایی که پنل شما اختصاصی شماست و کاملا تنظیمات آن را میتوانید تعیین کنید، محدودیتی هم برای دریافت کانفیگ ندارید و میتوانید بدون محدودیت کانفیگ از پنل دریافت کنید.
چقدر حجم دارم و میتونم به کانفیگ ها بدم؟
ترافیک شما بستگی به سرور دارد ، باید به پشتیبانی در این مورد پیام دهید تا کامل شما را راهنمایی کند. به طور کلی میزان ترافیک را خودتان تعیین میکنید.
امکان تست وجود دارد؟
شما میتوانید در بالاتر تصاویر محیط پنل را مشاهده کنید و همچنین با ورود به ربات تلگرامی ما میتوانید امکانات ربات را دیده و از آن کانفیگ تست یک روزه 100 مگابایت دریافت نمایید.
چند کاربر میتونم داشته باشم؟
به صورت حداقلی میتوانید 500 کاربر همزمان داشته باشید.
خرید پنل v2ray
امکان خرید پنل v2ray اختصاصی شما با زبان فارسی و پشتیبانی کامل همراه با آموزش کارکرد آن در سایت ما فراهم است و میتوانید برای دریافت آن اقدام کنید.