مراحل دریافت پنل از آردا وی پی ان

65+

نصب ربات تلگرام

247+

نصب پنل V2ray

ارسال پیام در
تلگرام

خرید ، نصب ، پشتیبانی و ارسال پنل V2ray در تلگرام انجام میشود تا دسترسی شما به ما ساده تر بوده و سرعت جواب دهی به پیام ها بالاتر باشد. برای دریافت پنل V2ray باید قبل از هر چیزی به تلگرام ما پیام ارسال کنید. میتوانید روی دکمه پایین کلیک کنید. در ادامه مراحل دریافت پنل V2ray از آردا وی پی ان مشاهده میکنید.

مراحل دریافت
پنل V2ray

نصب برای شما به صورت اختصاصی انجام میشود.

گام اول

ارسال مشخصات پنل توسط ما

گام دوم

پرداخت هزینه پنل توسط شما

گام سوم

خرید و ارسال اطلاعات سرور مجازی

گام چهارم

نصب پنل V2ray و ارسال آموزش ها به مشتری

ارسال مشخصات پنل توسط ما

تیم ما پنل های مختلفی را برای مشتریان با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت نصب میکند. بعد از ارسال پیام توسط شما به ما در تلگرام مشخصات پنل ها برای شما ارسال میشود.

اطلاعات ارسال شده شامل نام پنل ، قابلیت ها ، قیمت ، هزینه تمدید ، تعداد کاربر و… میشود. در این مرحله باید پنل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پرداخت هزینه پنل توسط شما

بعد از انتخاب پنل مورد نظر برای نصب باید هزینه آنرا پرداخت نمایید. پنل های ما دارای هزینه بسیار پایینی بوده و دائمی هستند، به این معنی که هیچ نیازی به تمدید ماهانه ندارند

پنل V2ray در واقع یک نرم افزار است که روی سرور نصب میشود. پنل ها دائمی هستند و نیازی به تمدید ماهانه ندارند. پنل ها روی سرور مجازی نصب میشوند. بعد از پرداخت هزینه پنل آموزش خرید سرور مجازی مورد نظر برای شما ارسال میشود.

خرید و ارسال اطلاعات سرور مجازی

پس از پرداخت هزینه پنل V2ray آموزش خرید سرور مجازی موردنظر برای نصب پنل برای شما ارسال میشود. تیم ما خرید سرور مجازی را به عهده مشتری میگذارد تا بدون واسطه خود مشتری ماهانه آنرا تمدید نماید. با خرید سرور توسط شما، دیگر هیچ نیازی به ما پیدا نمیکنید.

پس از خرید سرور مجازی در سایت های ایرانی و پرداخت هزینه آن با تومان در دیتاسنتر ها، اطلاعات آن برای شما ارسال شده و آن اطلاعات را برای ما ارسال میکنید. اطلاعات شامل آیپی ، نام کاربری و رمز عبور سرور خریداری شده میشود.

نصب پنل V2ray و ارسال آموزش ها به مشتری

پس از ارسال اطلاعات سرور خریداری شده توسط شما. اطلاعات سرور را برای ما ارسال میکنید تا در کمترین زمان پنل V2ray را برای شما نصب نماییم.

قبل از ارسال اطلاعات پنل تیم ما یک تست سرعت و کیفیت از پنل شما گرفته سپس آنرا همراه با آموزش های ساخت کانفیگ ارسال میکند. پس از نصب پنل شما میتوانید رمز عبور های پنل و سرور های خود را کاملا تغییر داده و امنیت پنل را افزایش دهید. لازم به ذکر است که پنل نصب شده برای شما فارسی بوده و کارکرد آن بسیار ساده است.

تمام شد به همین راحتی!

پنل شما در همین چند مرحله ساده نصب شد. شما میتوانید بدون محدودیت کانفیگ با نام خود و تنظیمات دلخواه ساخته و بفروشید. سود شما بسیار بالا خواهد بود زیرا تنها هزینه ماهانه شما هزینه تمدید سرور است که بسیار پایین بوده و در فروش یک روز میتوانید آنرا پرداخت نمایید.

محیط کاربری
پنل

سوالات متداول

قیمت پنل V2ray چقدر است؟
برای اطلاع از قیمت پنل های ما به پشتیبانی تلگرام پیام ارسال کنید تا هزینه ها و اطلاعات کامل از پنل در اختیار شما قرار دهد. پنل نصب شده برای شما دائمی بوده و هزینه ماهانه ندارد.
ماهانه چقد باید پرداخت کنم؟
پنل نصب شده برای شما دائمی بوده و تنها هزینه ماهانه شما هزینه سرور هایی است که خریداری میکنید. هزینه سرور ها بسیار کم بوده و پرداخت آنرا خود مشتری به صورت مستقیم و بدون واسطه به دیتاسنتر پرداخت می کند.
مدت زمان نصب پنل چقدر است؟
به طور میانگین مدت زمان نصب هر پنل 2 ساعت طول میکشد. این زمان با توجه به حجم سفارشات ممکن است تا 4 ساعت افزایش یابد اما همه سفارشات در همان روز انجام شده و مشتری میتواند استفاده کند.
نصب پنل اختصاصی انجام میشود؟
پنلی که برای شما نصب میشود روی سرور خود شماست و کامل به تنظیمات سرور دسترسی دارید، همچنین پنل نصب شده برای شما کاملا اختصاصی بوده و میتوانید بدون محدودیت کانفیگ با تنظیمات مختلفی شامل نام ، تاریخ و حجم دلخواه در آن بسازید. این پنل با وجود امکانات بالا و زبان فارسی پایین ترین قیمت را در بین سایت های دیگر داشته و دائمی است و نیازی به هزینه ماهانه ندارد.
چند کانفیگ میتونم بسازم؟
از آنجایی که پنل اختصاصی برای شما نصب میشود و کاملا تنظیمات آن را میتوانید تعیین کنید، محدودیتی هم برای دریافت کانفیگ ندارید و میتوانید بدون محدودیت بیشمار کانفیگ رایگان از پنل دریافت کنید.
چقدر حجم دارم و میتونم به کانفیگ ها بدم؟
ترافیک شما بستگی به سرور دارد ، باید به پشتیبانی در این مورد پیام دهید تا کامل شما را راهنمایی کند. به طور کلی میزان ترافیک را خودتان تعیین میکنید.
امکان تست وجود دارد؟
شما میتوانید در بالاتر تصاویر محیط پنل را مشاهده کنید و همچنین با ورود به ربات تلگرامی ما میتوانید امکانات ربات را دیده و از آن کانفیگ تست یک روزه 100 مگابایت دریافت نمایید.
چند کاربر میتونم داشته باشم؟
به صورت حداقلی میتوانید 500 کاربر همزمان داشته باشید. پنل نصب شده برای شما دارای هیچ محدودیتی نیست.